Jubileumboek

VV Black Boys trapt af voor eeuwfeest!

Vanwege het honderdjarig bestaan verschijnt volgend jaar omstreeks de honderdste verjaardag van onze vereniging een jubileumboek vol met verhalen over de markante geschiedenis van VV Black Boys en de bijzondere personen die de historie mede mogelijk hebben gemaakt.

Het boek wordt geschreven door Peter van der Meeren (bekend van o.a. het boek ’21 man’) en collega journalist Bert Kalteren.

Het boek verschijnt in een beperkte oplage. Het exacte aantal hangt deels van de vooraf getoonde belangstelling.

De prijs zal rond de 20 euro bedragen. Hiervoor krijgt u een prachtig hardcover boek van ruim 225 pagina’s over de geschiedenis van VV Black Boys verteld vanuit verschillende perspectieven. Een moetje voor iedere Sneker sportliefhebber wat ons betreft.

Wilt u er zeker van zijn dat u een jubileumboek in handen krijgt?
Vul dan onderstaand formulier in of stuur een app naar Dennis Kempen!

Wanneer u inschrijft zullen wij, zodra wij de exacte oplage en prijs per stuk bekend is, u een betaalverzoek sturen per mail. Wanneer u het formulier invult en verstuurd, gaat u akkoord met de betaling van een bedrag van omstreeks €20,-

Ik doe graag een voorinschrijving voor het Jubileumboek

Met een * gemarkeerde velden zijn verplicht

VV Black Boys - 1925 - 2e plaats in de 2e klasse