Mooi initiatief (ex-)spelers 1e elftal!

29 mei 2023

Aanstaande 24 juni 2023 lopen (ex-)spelers van het 1e elftal van VV Black Boys (Marcel de Bruijn, Harry Terpstra, Jordi Albada & Richard Nieuwland) de halve marathon van Sneek voor het 100-jarig jubileum.

Hieronder hun oproep:

Dit doen we met als hoofdreden het beperkte beschikbare budget hiervoor.

We redden het al meer dan 13 jaar zonder eigen kantine en grote toegiften, maar vragen dit keer zo veel mogelijk mensen om een steentje bij te dragen aan een prachtige afsluiting van één van de oudste voetbalclubs van Sneek e.o.!

Het geld zal eventueel worden besteed aan o.a. een jublieumboek, (hopelijk aan) speciaal ontworpen tenues voor het 1e elftal, het slotfeest en andere activiteiten

Ieder euro telt en we hopen daarom ook op jouw/uw medewerking!

Alvast bedankt namens ons en vv Black Boys! ⚽️

Doneren kan: Klik hier om te doneren!  of scan de QR-code!