Voorlopige selectie seizoen 2022/2023

17 augustus 2022

Na een lang en beladen seizoen, is VV Black Boys afgelopen vrijdag weer met de voorbereiding op het seizoen 2022-2023 begonnen en is de eerste oefenwedstrijd weer gespeeld met een vernieuwde selectie. Een aantal spelers hebben aan het eind van vorig seizoen aangegeven voor een andere club te gaan spelen of gaven aan te willen stoppen.

Via deze weg wensen wij Yannick Lühoff (VV Waterpoort Boys) & Giovanni Bleeker (VV Sneek Wit Zwart) veel geluk bij hun nieuwe club. Marcel de Bruijn en Elroy de Meer hebben aangegeven te stoppen, VV Black Boys wenst hun succes met hun verdere carriere.

Gezien de kleine groep die gaandeweg het vorige seizoen overbleef, waarvan iedereen, op de eerder genoemde spelers na, heeft aangegeven te blijven spelen voor VV Black Boys, zijn we op zoek gegaan naar nieuwe aanwas.

NIEUWE SPELERS

Mark Zijlstra (middenvelder), Onno Kappeyne van de Coppelo (verdediger), Bouke Ferbeek  & Bouwe Ferbeek komen over van VV Nijland, terwijl Jelle Rein Brouwer (aanvaller) overkomt van LSC 1890

V.l.n.r.: Bouwe Ferbeek, Onno Kappeyne van de Capello, Mark Zijlstra, Jelle Rein Brouwer & Bouke Ferbeek

Daarnaast komen Amin Saleh (middenvelder) & Sean Meester (aanvaller) over van VV Sneek Wit Zwart. En heeft Amanj Saleh (aanvaller) aangegeven de kicksen weer aan te trekken om een plekje te verdienen bij het 1e elftal.

Zodoende heeft de technische staf besloten om met het oog op het aankomende seizoen met een grote groep te beginnen aan de voorbereiding.

Een lijst van 29 spelers is opgesteld en iedereen zal in de voorbereiding een kans krijgen om een plekje te verdienen in het 1ste team.

De definitieve selectie zal dus pas gepubliceerd worden aan het begin van het seizoen.

Vervolgens zal er gedurende het seizoen constant gekeken worden wat voor ieder lid het beste is en is de visie dat plezier en prestatie hand in hand gaan.  Op deze manier gaan we er samen weer een mooi seizoen van maken!

Voorlopige selectie

1. Raymond Abelsma
  2. Jordi Albada
  3. Joël Baptiste