Afscheid spelers op seizoensafsluiting

18 juni 2023

Op de zeer geslaagde en gezellige traditionele seizoensafsluiting zijn gisteravond de vrijwilligers in het zonnetje gezet. Ook werd er afscheid genomen van de vertrekkende spelers.

Gebroeders Bouwe Ferbeek en Bouke Ferbeek kwamen 1 seizoen uit voor VV Black Boys. Bouke gaat studeren en Bali opzoeken, terwijl Bouwe stopt met voetbal, maar blijft wel als lid verbonden blijft aan de club.

Topscorer van de 4e klasse B seizoen 2022/2023, Ahmed Yousif, gaat ons na 1,5 seizoen verlaten. Hij vertrekt naar kersvers 1e-klasser en zustervereniging LSC 1890 om daar voor zijn kansen te gaan.

Justin Wolfswinkel heeft de knoop doorgehakt en besloten te stoppen met voetballen. De in de horeca werkende middenvelder kan het, na 6 seizoenen, niet meer combineren met het voetballen.

Assistent-scheidsrechter Arjen Brinksma ruilt de vlag om voor de kicksen. Na 8 seizoen VV Black Boys (verdeeld over 2 periodes, als speler en ass.-scheidsrechter) maakt hij de stap naar TOP’63 om daar in een vriendenteam te gaan voetballen.

Onze aanvoerder Mladen Dubravac heeft met pijn in het hart aangegeven, na 11 seizoenen in het 1e elftal, te stoppen met voetballen. De inmiddels 35-jarige middenvelder gaat een nieuwe studie volgen en met zijn werk en gezin gaat het moeilijk te combineren zijn om ook te voetballen.

Van Deeq Farah en Mouad Kassouni werd om uiteenlopende redenen al in een eerder stadium afscheid genomen.

Heren, wij willen jullie bedanken voor jullie inzet en vriendschap de afgelopen jaar/jaren!