Stem op VV Black Boys voor De Walrus Clubactie

27 februari 2024

VV Black Boys aangemeld voor De Walrus Clubactie

Tussen 5 en 18 april wordt door het Grand Café De Walrus in Sneek de Walrus Clubactie gehouden.

Wat is De Walrus Clubactie?
Bij elke €15 die een gast bij Grand Café De Walrus uitgeeft, ontvangt men één clubmunt. Die munt doet de gast na het afrekenen in de koker van zijn/haar favoriete vereniging of club en per ingeleverde munt keert het café € 0,50 uit tot een maximum van €1500,-.
Per stad doen er straks acht clubs en verenigingen mee. Die worden over twee weken verdeeld:

– In week 1 van 5 t/m 11 april zijn er vier deelnemers.
– In week 2 van 12 t/m 18 april zijn er vier deelnemers.

Elke deelnemer krijgt dus sowieso een sponsorbedrag. De hoogte van dat bedrag ligt aan het aantal ingeleverde muntjes door een ieder die VV Black Boys een warm hart toedraagt.

Kwalificatie

Per stad zijn er maximaal acht deelnemers en aangezien er per stad tientallen aanmeldingen zijn en heeft VV Black Boys uw stem nodig om bij
die acht te komen. De stemming vindt online plaats en wel vanaf donderdag 29 februari via Stemmen Clubactie.
Stemmen kan tot zondag 10 maart!

Dus leden, donateurs, vrijwilligers en supporters en aan een ieder die VV Black Boys een warm hart toedraagt, breng vanaf donderdag 29 februari via bovenvermelde link jullie stem uit. Deel en tag dit bericht zoveel mogelijk en zegt het voort, zegt het voort en stem op VV Black Boys.