IN MEMORIAM: JASPER DE JONG

16 december 2021

IN MEMORIAM: JASPER DE JONG

16 december 2021 17:45

Zaterdag bereikte ons het verschrikkelijk bericht dat ‘ons keepertje’ Jasper de Jong (19) plotseling uit ons midden is weggenomen.

Als jeugdspeler doorliep Jasper een groot deel van de jeugdafdeling van vv SWZ. Keepen was zijn ding, dat kon hij goed. Voor de bal was hij niet bang. Zelf speelde hij de laatste tijd bij Black Boys, maar als trainer van de JO12-2 bleef hij ook verbonden aan vv SWZ. De manier waarop hij in ons team stond was altijd even bescheiden en betrokken als raak en enthousiast.

Het verlies van Jasper heeft grote indruk gemaakt binnen onze vereniging. Zaterdag 18 december organiseren we een aangepast programma, waarover de betrokken teams inmiddels zijn geïnformeerd, en hangt de verenigingsvlag halfstok op het clubgebouw.

Daarnaast kan zaterdag vanaf 13.30 uur op het sportpark – een van de plekken waar hij het liefste was – afscheid worden genomen van Jasper.

Wij wensen zijn naasten, teamleden en -genoten en iedereen die is geraakt door het overlijden van Jasper heel veel sterkte toe.

NAMENS DE LEDEN, VRIJWIILLGERS EN SUPPORTERS,

Verenigingsbestuur VV Black Boys.