Uitslagen zondag 3 maart

3 maart 2024

In een wedstrijd op een slecht veld is VV Black Boys, waar Mladen Dubravac zijn rentree maakte, de wedstrijd geëindigd zoals die is begonnen, 0:0.
Onder leiding van scheidsrechter mevr. Bok kwamen ‘de Zwartjes’ niet tot scoren ondanks het veldoverwicht en daarmee kon het eerste elftal niet het goede voorbeeld volgen van ST: SneekWitZwart/Black Boys 3.

Zij konden hun wedstrijd tegen Langweer 2 wel in winst omzetten, het werd 3-4 mede door een hattrick van Amin Abdelkhaleq. “Jordy de Jong (zie foto) krijgt voor zijn prestaties als gelegenheidskeeper van ST: SneekWitZwart/Black Boys 3 een welverdiende 3,5, als aanvaller van VV Langweer krijgt hij echter een 8,5” aldus diverse spelers uit het team.

ST: VV Sneek Wit Zwart/Black Boys 2 kon ook 3 punten bijschrijven, het werd maar liefst 0-7 in Bolsward en blijft ongeslagen koploper.