De Bijzondere Black Boys-avond

24 februari 2024

De komende maanden staat VV Black Boys uitgebreid stil bij het honderdjarig bestaan. Daarom wordt op vrijdag 5 april om 20:00 uur De Bijzondere VV Black Boys-avond gehouden. Plaats van handeling is verenigingsgebouw ’t Convenant aan de Oude Dijk / Worp Tjaardastraat.

“We wilden voor deze unieke avond graag een zaal in de Noorderhoek”, zegt VV Black Boys-voorzitter Jan Broersma. “Dat is toch de wijk waar de club diep geworteld was. Via deze activiteit wille we alle Snekers en overige geïnteresseerden een kijkje geven in de boeiende geschiedenis van de club. Het jubileumboek, geschreven door Bert Kalteren en Peter van der Meeren, zal daarbij als leidraad dienen.” In een café-achtige setting zullen door ‘echte’ VV Black Boys-mannen en – vrouwen vele belevenissen worden verteld. De schrijvers Bert Kalteren en Peter van der Meeren vertellen over opvallende zaken die ze tijdens het maken van het jubileumboek zijn tegengekomen.

Voor het jubileumboek (250 pagina’s, hardcover en kleur) kan nog worden ingetekend, via vvblackboys.nl/jubileumboek.
Het eerste exemplaar wordt uitgereikt tijden het jubileumweekeinde, op vrijdag 24 mei.

Graag tot vrijdag 5 april!

*Dit bericht is ook te lezen in de recente uitgave van GrootSneek!